Informace o nákupu

Kontakt

Před odesláním objednávky Vás budeme kontaktovat telefonicky i e-mailem , navrhneme Vám nejbližší možný termín doručení . Ostatní možné termíny závisí na vytížení kurýra v dané oblasti.

Zaručujeme doručení přímo na adresu zákazníka dohodnuté v kupní smlouvě (bez vynášky do bytu). Předávacím místem převzetí zboží (nad 30kg) je ložná plocha nákladního vozidla, u zboží do 30kg je předávacím místem první uzamykatelný vchod (vchod do obytného domu, brána k rodinnému domu resp. hranice pozemku apod.).

Daňový doklad (faktura), který slouží jako záruční list jsou dodávány spolu se zbožím.

Pokud jste v objednávce zadali nesprávnou doručovací adresu , případně ji chcete změnit , prosím neprodleně nám to sdělte. Stačí nám to oznámit telefonicky nebo emailem . Upozorňujeme však, že taková dodatečná změna adresy může ovlivnit termín doručení.

V současné době nenabízíme žádné doplňkové služby.

  • Zboží skladem - je dostupné ihned, naši pracovníci Vás budou kontaktovat a dohodnou s Vámi termín doručení nebo převzetí.
  • Zboží, které není skladem – zboží nemáme fyzicky na skladě, může být předobjednáno, případně v již přepravě do našeho skladu. V tomto případě je dodací doba do 30 dnů.
    Může však nastat mimořádná situace, kdy je výrobní program posunut, nebo objem objednávek převýší výrobní kapacitu. Dodací doba se ve výjimečných případech může prodloužit na 4-8 týdnů.
    Po vytvoření Vaší objednávky , přezjistíme dostupnost požadovaného zboží a nejpozději do 2 dnů Vás budeme kontaktovat , ohledně doby dodání.

Kvalitní práce však vyžaduje čas, proto prosíme o trpělivost. Děláme vše pro to, abyste měli své zboží doma co nejdříve.

Osobní odběr zboží je možný až po předchozí informaci o vychystání zboží (telefonicky nebo emailem), a to v našem výdejním místě/skladu na adrese: CILEK ROOM Bory Mall , Lamač 6780, 841 03 Bratislava (Kontakty) . Spolu se zbožím si převezmete daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list.

  • Při přebírání nadrozměrného zboží (skříně, postele) si s Vámi dohodneme přesný termín převzetí, aby vše proběhlo rychle a bez komplikací.

  • Menší zboží (koberce, lampy...) lze převzít a uhradit přímo na prodejně . O vychystání zboží na prodejně budete předem informováni. Převzít si jej můžete v rámci otevíracích hodin prodejny.

Bankovní převod - k úhradě bankovním převodem ( na základě faktury ) Vás vyzveme před dodáním nebo převzetím zboží.
Při objednávkách s delší dodací lhůtou a v hodnotě více než 1.500, - €, zvykneme požadovat platbu předem (záloha je zpravidla polovina hodnoty objednávky).

  • IBAN: SK89 1100 000000 2929846557
  • SWIFT: TATRSKBX
  • úhrada na základě faktury, kterou zašleme před dodáním/převzetím zboží
  • identifikace platby - číslo objednávky, faktury, jméno zákazníka

Dobírka

  • při doručení zboží naší společností, nebo kurýrní službou
  • hotovost, platební karta (zkontrolujte si prosím nastavitelný limit)

Osobně na prodejně

  • během otevíracích hodin prodejny
  • hotovost, platební karta

Informace o prodávajícím:

Smart Lines, sro, Pribinova 16, 811 09 Bratislava, Česká republika

IČ: 45 244 383 DIČ: 2022903707
IČ DPH: SK2022903707

Společnost zapsaná do Obchodního rejstříku Městského soudu Bratislava III, oddíl Sro, vložka č.j. 61041/B

IBAN: SK89 1100 0000 00 29 2984 6557
SWIFT: TATRSKBX

+421 905 402 260 info@cilekroom.sk

Všeobecné obchodní podmínky
Zásady zpracování osobních údajů